Vývoj

zákaznických portálů

Vše pro zákazníka na jednom místě bez přetíženého callcentra​.

Klademe si za cíl eliminovat zbytečné a časově náročné informační toky a zvýšit zákaznickou informovanost pomocí našich řešení zákaznických portálů.​

S čím pomůžeme

Byznysová a technická analýzaDesign a vývoj zákaznických portálůNásledný servis a podpora
Monitor
1

Co je zákaznický portál

Co je zákaznický portál a proč jej potřebujete

Zákaznický portál označuje jakoukoli samoobslužnou webovou stránku, kterou mohou vaši zákazníci použít k nalezení toho, co potřebují k vyřešení problému nebo zodpovězení otázky, aniž by museli přímo kontaktovat podporu.

Hlavním důvodem zájmu o zákaznické portály je úspora nákladů: Podle nejnovějších srovnávacích údajů činí náklady na vyřešení problému zákazníka prostřednictvím telefonního hovoru v průměru 4600 Kč, ve srovnání s pouhými 1000 Kč při řešení problému pomocí zákaznického portálu.

2

Návrh uživatelského rozhraní

V začátcích byl zákaznický portál podpory odnoží firemního webu se zcela odlišným vzhledem, jiným přihlašovacím jménem/heslem a často dost nevýrazným uživatelským rozhraním. Velké společnosti měly často různé portály pro každý produkt, každý s úplně jiným designem uživatelského rozhraní, jinými funkcemi a samostatným přihlášením. Dnes je samoobsluha obvykle dobře integrována do firemního webu s intuitivnějším designem zákaznického portálu.

3

Typické funkce a prvky portálu

Při navrhování zákaznického portálu je jedním z hlavních bodů rozhodování o tom, jaký obsah by měl být zahrnut, aby vyhovoval potřebám co největšího počtu zákazníků, aniž by je zahltil tolika informacemi, že by nevěděli, kde hledat. Typ obsahu, který je součástí, se bude u jednotlivých společností lišit v závislosti na jejich potřebách.

Typické příklady použití zákaznického portálu:

  • Incident management
  • Produktová dokumentace
  • Knowledge base
  • Aktualizace softwaru/stahování souborů
  • Online komunita
  • Online školení

Co je zákaznický portál a proč jej potřebujete

Zákaznický portál označuje jakoukoli samoobslužnou webovou stránku, kterou mohou vaši zákazníci použít k nalezení toho, co potřebují k vyřešení problému nebo zodpovězení otázky, aniž by museli přímo kontaktovat podporu.

Hlavním důvodem zájmu o zákaznické portály je úspora nákladů: Podle nejnovějších srovnávacích údajů činí náklady na vyřešení problému zákazníka prostřednictvím telefonního hovoru v průměru 4600 Kč, ve srovnání s pouhými 1000 Kč při řešení problému pomocí zákaznického portálu.

Máte projekt a chcete ho realizovat?

Používáme cookies

Abychom vám poskytli co nejlepší zážitek z našich webových stránek, využíváme souborů cookies.

Na stránce Cookies se můžete dozvědet více o tom, které soubory přesně používáme, nebo jak je vypnout.