Jak to začalo
Jediné, co jsme měli na začátku v ruce, byl nově založený název společnosti. Zákazník nám nechal volnou ruku a tak jsme se po krátkém workshopu na téma korporátní identity pustili do práce a brzy jsme přišli za klientem s několika variantami nového loga. Po několika diskuzích na toto téma jsme měli vítěze a pokračovali jsme dále tvorbou manuálu korporátní identity - od zvolení hlavních barev po šablonu prezentace společnosti.
Prezentace značky na webu
Jakmile byl manuál korporátní identity odsouhlasený a schválený zákazníkem, mohli jsme se přesunout na druhou významnou část projektu, čímž bylo nejprve navržení drátěných modelů (wireframes), na to navazující tvorbu moderní, responzivní grafické šablony a v neposlední řadě na samotné programování webové aplikace, jejiž součástí byl i redakční systém pro lepší uživatelskou obsluhu.
Často podceňovaný marketing
Třetí a poslední důležitou součástí tohoto projektu bylo navržení strategie online komunikace značky. Co si pod tím představit?
Je skvělé, že máte zajímavý produkt, máte moderní web, ale aby se o vás cílová skupina dozvěděla, mnohdy nestačí to. Potřebujete být aktivní v tom, abyste se více zviditelnili. Nástrojů je v dnešní době mnoho a pokud nejste odborníkem na online marketing, měli byste to nechat na nich. Jako součást strategie jsme zákazníkovi navrhli strategii sociálních sítí včetně založení profilů, dále jsme nastavili Tone of Voice a vytvořili obsahový plán pro startovací období.
Svou úlohu zde sehrál i grafik, který dle zadání marketingového specialisty vytvořil sady bannerů pro PPC kampaně a sady obrázků a fotek pro příspěvky a kampaně na sociálních sítích.